top image

CASE

Zurfbar.dk

ZURFBAR.DK

Business Platform fra Piranya samler hele den digital forretning i en løsning

 

Vores kunde Zurfbar i Aalborg, ønskede et nyt website, primært for at tilbyde online booking af deres borde til kunderne. Til dette valgte Piranya i samarbejde med kunden, at basere det på Piranya Business Platform, som er en skalerbar løsning, der let tilpasses kundernes behov. Piranya Business Platform giver Zurfbar en pallette af muligheder, for at tilbyde forskellige digitale services overfor deres kunder, hvilket samtidigt er let at bruge, men også letter dagligdagens administrative systemer. Samtlige af funktionerne i Piranya Business Platform er integreret, hvilket betyder, at opdateringer kan styres ét sted fra, samt opdateringerne ”slår igennem” i alle funktioner samtidig.

Er du nysgerrig, så læs casen her, men du er også velkommen til at kontakte os.

 

Løsningen der blev implementeret til Zurfbar.dk, er bestående af flere komponenter af Piranya Business Platform.

 

  • Responsive website
  • Social Media
  • Bord book
  • Billetsalg
  • E-commerce
  • Infoscreen
  • Loyalitetsprogram
  • OnlinePOS integration
  • SMS

 

Responsive website:

Web designet blev implementeret i samarbejde med Zurfbar's egen Art Director, for at holde den samme visuelle identitet igennem hele løsningen.

 

 

 

 

Sociale Media:

Integration til de sociale medier, ønskede Zurfbar at benytte Facebook og Instagram. Der synkroniseres brugerdata, billeder og events fra Facebook og billeder fra Instagram.

 

Events og billeder, vises som en integreret del af websitet. Disse opdateres derfor helt automatisk og det eneste Zurfbar skal gøre er, at oprette gallerier og events fra deres Facebook site.

 

 

 

Bord booking:

Online bord booking vises en bordplan over de ledige borde på den valgte dato. Hertil kan man også købe billetter til events i mens man booker et bord.

Derefter kommer der mulighed for, at tilkøbe ekstra produkter, som pakkes og står klar ved dit bord ved ankomsten.

 

For at kunne administere bookingerne, medfølger en manager app, hvor der er et komplet overblik over bookede borde og antal solgte billetter til events.

 

 

Billetsalg:

Alle events hentes automatisk fra Facebook. Det er derefter muligt, at tilføje billetsalg på disse events, med få klik i backend.

Billetterne sendes ud til kunderne i PDF format. Når de skal indløses i entreen, scannes de blot med en smartphone, hvor løsningen registrerer, at billetten er indløst.

Med denne løsning, spares der gebyrer til online billetservice, samt alle brugere gemmes i kundedatabasen. Så data kan analyseres og anvendes til senere brug.

 

 

 

E-commerce:

Zurfbar ønskede naturligvis, at anvende online betaling til deres løsning. Og derfor blev der koblet E-commerce modulet på. Dette kan også anvendes til salg af merchandise, ligesom det er kendt fra en tradionel webshop.

 

 

Infoscreen:

Efter implementering af websitet, ønskede Zurfbar også, at anvende Infoscreen løsning fra Piranya. Så ville være muligt, at bruge data der allerede er i platformen, og administrere alt i samme backend.

 

De har fået følgende skabeloner tilknyttet:

 

  • Automatisk oprettelse af events ud fra skabelon
  • Visning af Instagram billeder
  • Visning af bruger checkins med billede
  • Oprettelse af slide udfra skabelon

 

Loyalitetsprogram:

Styrken i Piranya Business Platform ligger i muligheden for, at udnytte alt data som platformen henter fra Facebook, Instagram, Analytics, E-commerce, onlinePOS.

Den data kan bruges til, at markedsføre direkte til brugerne igennem Web, Facebook, SMS m.m.

 

Zurfbar har V.I.Z medlemskab som gives til stamkunder. Med Piranya Business Platform er muligt, at sætte en defintion op på, hvad der kræves for, at blive V.I.Z

 

Når kravene er opfyldt så oprettes V.i.Z. kunden automatisk.

 

 

OnlinePOS integration:

Piranya Platform har naturligvis også mulighed for, at integrere med onlinePOS. Dette giver Zurfbar mulighed for, at data udveksles imellem deres POS, infoskærme, social medie og website

 

Her er et par af den ekstra funktionalitet de har

 

  • Se dine borde reservationer direkte på dit kasseapparat i realtime
  • Se billetsalget til events direkte på dit kasseapparat i realtime
  • Opret V.I.Z. kort direkte fra websitet
  • Giver dine kunder mulighed for at "tanke" deres onlinePOS kort via din hjemmeside med online betaling
  • Giver dine kunder mulighed for at se deres tidligere køb via din hjemmeside 

 

SMS:

Der udsendes sms til manageren, hver gang der er booket et bord. Derudover får kunden også en sms inden bord reservationen starter som en ekstra service.

Endvidere er det muligt, at sende billetter og andet markedsføring ud som sms for, at fastholde kunderne.

 

Responsiv website

Udviklet efter mobile first. Giver nem mulighed for, at booke bord, samt vælge sit tilkøb dertil.

Saml dine brugere og brug data aktivt

Piranya Business Platform samler alle brugerne og synkroniserer dem med Facebook. Dermed er det nemt, at lave målrettede kampagner imod dem. Dette giver mulighed for mersalg.

Avanceret statistik over salg og kampagner

Nu har Zurfbar mulighed for faktisk, at analysere på de data der bliver indsamlet og derefter målrette kampagner og salg efter det.

Billede
Billede

53.397 kr.

Online salg på 1,5 måned fra lancering

Billede

10 stks.

Antal infoskærme

Billede

297stks.

Antal billetter solgt

Vil du høre mere om løsninger som denne?

Kontakt følgende erhvervskonsulent

Alex Sleiborg

Alex Sleiborg

Tlf: 24 21 39 38