Udfyld formularen, så vender vi tilbage til dig snarest.

Ved at indsende dine kontaktoplysninger accepterer du Piranyas persondatapolitik.

Brug for hjælp?

 

Leder du efter support vedrørende produkter fra Piranya så kig her

 

 

 

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

 

Vælg dit produkt nedenfor og få svar på ofte stillede spørgsmål.

 

 

Hvad koster det?

Vi har ikke standardpriser, fordi vi skræddersyer og tilpasser vores løsning til hver enkel butik. Der udarbejdes altid et konkret tilbud, med udgangspunkt i dit behov og budget.

Er det hurtigt at komme i gang?

Hvis du ønsker et komplet setup med skræddersyet funktioner, betalingsløsninger mv. så skal du regne med min. 5 hverdage

Hvad kræver det af mig?

I virkeligheden ikke ret meget. Vi gør det altid nemt at komme i gang. Vi har efterhånden hjulpet virkelig mange i gang. Tag en snak med os, så lægger vi en køreklar plan for dig og din forretning.

Er der fri support?

Ja, der er i ALLE aftaler inkluderet fri service og support. Det er din sikkerhed for at du altid kan chatte,skrive eller ringe og få hjælp, uden at det koster ekstra.

Hvad inkluderer fri support?

Det inkluderer at du altid kan få den hjælp du har brug for. Så skal du have tilføjet et produkt, ændre pris eller er der tekniske udfordringer, så er vi klar til at hjælpe.

Tager I noget fra omsætningen?

Der kan enten aftales en fastpris eller en omsætningsbestemt pris med helt ned til 1% i kommission af salget.

Bestemmer jeg selv, hvordan min side ser ud?

Ja, vores professionelle grafikere er specialister i at lave unikke designs, som afspejler din forretnings visuelle identitet

Hvad er jeres betalingsbetingelser?

Det aftales på forhånd. Som ofte kan vi kan vi lave nogle attraktive betalingsbetingelser.

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?

Vi tilbyder betaling via faktura.

Kan vi få flere logins til samme konto?

Ja - Nogen gange er det nødvendigt med flere logins til samme konto med forskellige rettigheder.

Kan vi få hjemmesiden skræddersyet til vores behov?

Ja, du kan altid få din løsning skræddersyet så det passer til din forretning. Alt hvad du kan lave og tilbyde i din butik kan vi bygge op online - uanset om det drejer sig om understøttelse af firmaaftaler, produktionssystemer el. lign. så spørg os. Vi lave din butik 1:1

Kan vi få produktet præsenteret til et fysisk møde?

Ja, tag endelig fat i os, så kommer vi forbi og hilser på dig. På den måde kan vi også få en god snak omkring, hvad der er vigtigt for dig og din butik.

Hvilken effekt har digital skiltning?

I 2018 lavede vi i et samarbejde med medieberuaet IUM, en stor undersøgelse i dagligvarebutikkerne. Den viste at 38% lagde mærke til skærmene, 18% kunne huske specifikt indhold vist på skærmene og 12% købte efterfølgende produkter på baggrund af visningerne på skærmene.

Hvor kan jeg placere skærmene?

Det er bedst at placere skærmene der hvor mennesker passerer. Vi har sat mere end 700 skærme op og vi kommer gerne forbi for at inspicerer omgivelserne i din butik, så du får maksimalt ud af dine skærme.

Hvad er forskellen på jeres system og en USB pind?

En af de største forskelle er, at med Piranyas system er dine skærme forbundet til internettet og til resten af verden i princippet. Det betyder at du kan styre dit indhold alle steder fra, med din app på telefonen, tabletten eller via vores web-app. Integrationer med online tjenester er også muligt fx lokal vejrudsigt, lottotal, pollental osv.

Hvad koster det?

Det kommer helt an på skærmstørrelsen, placeringen, integrationerne, slides og skabeloner mv. Kontakt os så udarbejder vi et konkret tilbud, med udgangspunkt i dine behov.

Er det hurtigt at komme i gang?

Ja, vi kan som oftest komme hurtigt i gang. Corona har dog forstyrret forsyningskæderne, så derfor kan der være længere ventetid på skærmene.

Hvad kræver det af mig?

Vi lægger en plan sammen med dig, så vi kan sikre os at du får det perfekte setup til dine skærme.

Er der fri support?

Ja, der er i ALLE aftaler inkluderet fri service og support. Det er din sikkerhed for at du altid kan chatte, skrive eller ringe og få hjælp, uden at det koster ekstra.

Hvad inkluderer fri support?

Det inkluderer at du altid kan få den hjælp du har brug for. Så skal du have tilføjet et nyt slide eller er der tekniske udfordringer, så er vi klar til at hjælpe.

Bestemmer jeg selv, hvordan mine slides ser ud?

Ja, vores grafikere laver grafik som matcher din virksomhedsprofil, så får du nemlig mest muligt ud af dine skærme.

Hvad er jeres betalingsbetingelser?

Det aftales på forhånd. Som ofte kan vi kan vi lave nogle attraktive betalingsbetingelser.

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?

Vi tilbyder betaling via faktura

Kan vi få flere logins til samme konto?

Ja, vi kan sagtens lave flere brugere til din konto.

Kan vi få løsningen skræddersyet til vores behov?

Ja, det er vigtigt for os at løsningen bliver tilpasset til dit behov. Ellers ender du med en slukket skærm, eller en skærm som viser det samme indhold dag efter dag, uge efter uge.

Kan vi få produktet præsenteret til et fysisk møde?

Ja, tag fat i os, så kigger vi forbi og kigger på forholdene. På den måde kan vi nemmere snakke omkring de muligheder vi tilbyder.

Hvad koster det?

JaTakPortalen er gratis resten af 2021. Du får fri adgang til alle funktioner, og du kan bruge det lige så meget du vil.

Fra 1/1-2022 vil det koste kun 294,- pr. mdr. for en funktionspakke. Vælg mellem Ja Tak tilbud eller Live Salg, eller få begge funktionspakker til kun 449,- pr. mdr. Du kan også vælge årlig betaling og spare hele 14%.

Abonnementet er selvfølgelig uden kommission.

Uanset hvilken pakke du vælger, får du ubegrænset antal tilbud/kampagner og salg med i prisen.

Hvordan kommer jeg i gang?

Du skal blot udfylde dine kontaktinformationer og logge ind med din Facebook profil, så er du i gang.

Tager I noget fra omsætningen?

Nej, JaTakPortalen er fri for kommission og uden transaktionsgebyr. Du kan frit oprette så mange Ja Tak tilbud og Live Salg, som du ønsker, uden ekstra omkostninger.

Har jeg nok følgere på Facebook?

Det kræver ikke mange følgere på Facebook for at få succes med JaTakPortalen. Når du gør brug af Ja Tak tilbud og Live Salg, så får du automatisk flere følgere.

Kan jeg opsige, når jeg har lyst?

Ja, der er ingen bindinger. Du kan til enhver tid opsige aftalen med JaTakPortalen.dk

Er der fri support?

Ja, vi sidder klar på vores chat og telefon til at hjælpe dig, mandag - torsdag kl. 8:00 - 16:00 og fredag kl. 8:00 - 15:00.

Er det hurtigt at komme igang?

Det tager kun 3 min. at oprette en bruger, og så er du klar til at oprette dit første Ja Tak tilbud eller gå live på Facebook.

Hvordan kan jeg benytte JaTakPortalen.dk?

Når du har oprettet en bruger, får du 2 muligheder for at benytte JaTakPortalen.dk:
1) Download Piranya Manager i App Store eller Play Butik
2) Besøg https://jatakportalen.dk/manager

Guides

 

Mangler du svar på dine spørgsmål?

 

 

Vi er klar til at hjælpe dig med alle henvendelser samt spørgsmål.

Vælg måde at kontakte os 👇

 

Chat med os

 

Brug for hjælp? Vi sidder klar på chatten :)

 

Chat

Ring til os

 

Giv os gerne et kald. Vi sidder klar ved telefonerne.

 

98 17 55 00

Skriv til os

 

Du er altid velkommen til at sende os en besked.

 

Tryk her