Referencer

 

Vi vil gerne gøre dagligdagen nemmere for vores kunder.
Se hvordan vi har hjulpet en lange række butikker med vores forskellige digitale løsninger.

 

Vil du være den næste?

 

 

 

SuperBrugsen Hvalsø

”Det er selvfølgelig endnu en super god mulighed som vi giver kunden for at kunne sidde hjemme i fred og ro og tage stilling til hvad de gerne vil have til det store og det mindre arrangement og så er det selvfølgelig en nem og enkel måde for vores personale, at modtage ordre på”

Claus Brammer – Uddeler i Hvalsø

2021 - Referencer

SuperBrugsen Gråsten

”Ekstra omsætning, som vi ellers ikke havde fået. Nemt system, og der spares tid ved telefonen m.m. da ordren kommer lige ind og er betalt. Bestillingssystemet er meget nem at håndtere og der er en god support”

Jesper Thomsen – Uddeler i Gråsten

2021 - Referencer

SuperBrugsen Hørning

”Med Online Bestillingssystemet kan vores kunder nemt og hurtigt lave en bestilling på f.eks smørrebrød og så er det pakket og klar når kunden kommer. Firma kunder kan hente deres mad, uden at skulle stå i kø ved kassen. Bestillingssystemet er rigtig nemt at håndtere, da alle oplysninger om bestillingen kommer ud på en bon og at vi ikke skal bruge tid på at modtage/skrive bestillings sedler for kunderne”

Jens Groftehauge – Uddeler i Hørning

2021 - Referencer

Slagter Carlsen

"Vores kunder de synes jo, at vi har fået lavet en rigtig flot hjemmeside med bestillingssystem. Det er let og enkelt, og det er altså kun positiv feedback vi får på det."

Casper Paulsen – Ejer af Slagter Carlsen

2021 - Referencer

Restaurant Mortens Kro

"Vi har indtil videre haft rigtig positiv feedback, på vores nye online shop. Det er meget nemmere i forhold til en telefonisk bestilling, og samtidig så giver det også folk den her sikkerhed i, og en kvittering for, hvad det reelt set er de har bestilt."

Morten "Kok" Nielsen

2021 - Referencer

Ballegaards Smørrebrød

"Piranya har fra start været top professionelle, vores ønsker blev indfriet over al forventning. Dialogen frem og tilbage var og er stadigvæk super. Der er ingen dumme spørgsmål og man føler at man bliver prioriteret på lige fod med andre selvom man er en lille virksomhed på 2 personer. Selve bestillingssystemet er eminent - vi sparer utallige timer, vi har bedre overblik , telefonen ringer mindre, færre mails at besvare, vi virker mere professionelle - & vigtigst af alt - vi kan bruge mere tid på at lave mad , være mere kreative & samtidig udvikle vores virksomhed. Feedbacken fra vores kunder har kun været positiv - vi frygtede at folk ville være lidt tilbageholdende , men vi blev mere end overraskede - allerede 1 uge havde vi 80 % online bestillinger.. Vi kan ikke andet end at anbefale Piranya!"

Simon Ballegaard - Ballegaards Smørrebrød

2021 - Referencer

Slagter Zangenberg

"Jeg er rigtig glad for Piranya. Deres support er altid hurtig og effektiv. De har nogle søde og rare mennesker, som altid er til at komme i kontakt med. Piranya er altid behjælpelig, uanset hvor kompleks situationen er, og de har altid løst mine problemer. Jeg giver Piranya mine varmeste anbefalinger."

Bo Zangenberg - Ejer af Slagter Zangenberg

2021 - Referencer

Bogø Sandwich & Wasabi Sushi

"Jeg har nu haft Piranya i 1,5 år, hvor jeg udelukkende har oplevet en kanon service. De står altid til rådighed, arbejder effektivt, hurtigt og løser tingene med det samme. Jeg har endnu ikke oplevet, at de ikke har stået til rådighed, når jeg har haft brug for at kontakte dem. Servicen er altid i top. Jeg kan kun give 5 ⭐️ herfra."

Mario El-Hajj - Ejer af Bogø Sandwich & Wasabi Sushi

2021 - Referencer

SuperBrugsen Mariager

"Piranya infoskærme er et super brugervenligt system, som er nemt at anvende. Supporten er i top og jeg kan kun give Piranya de bedste anbefalinger."

Rune Østergaard - Slagtermester i SuperBrugsen Mariager.

2021 - Referencer

FOKUS Folkeoplysning

"Hos Piranya er der aldrig dumme spørgsmål, og man får altid fantastisk service! Hos Piranya finder man dygtige folk, og der er ikke det, der ikke kan lade sig gøre!"

Heidi Kjær - Markedsføring hos FOKUS

2021 - Referencer

Føtex Brønderslev

"Et nem og brugervenligt redskab, der gør det let at sælge mange varer. God vejledning og service. En klar anbefaling herfra! :-)"

Signe Vejen Andersen, Teamkoordinator - Føtex Brønderslev

2021 - Referencer

SPAR Asaa

"Nemt, anderledes, skaber traffik i butikken + extra oms. og indtjening. :)"

Frederik Nørmølle - SPAR Asaa

2021 - Referencer

Føtex Torvet Silkeborg

"Vi elsker at bruge Piranya's Ja Tak redskab, det er så fantastisk."

Susan Nedergaard, Teamleader - Føtex Torvet Silkeborg

2021 - Referencer

SPAR Visse

"Vi vækster utoligt meget på Ja tak. Jeg vil sige, at vi har ikke kunne drive det til det, vi har gjort uden Piranya's JaTakPortal."

Dennis Krog Rosendal - Købmand i SPAR Visse

2021 - Referencer

Meny Haslev

"JaTakPortalen gør det bare nemt og overskueligt, nemt med autosvar og liste over køb."

Rino Krumhausen

2021 - Referencer

Meny Sct. Mathias Centret

"JaTakPortalen har gjort hverdagen meget lettere, og løst en kæmpe problemstilling i butikken."

Lasse Lauritsen - Købmand i Meny

2021 - Referencer

Føtex Slotsgade

"App’en er supernem at benytte. "

Louise Nygaard - Servicechef

2021 - Referencer

Føtex Mariagervej

"Det er meget nemmere med JaTakPortalen, da vi ikke selv skal sidde og holde øje med hvem der køber."

Hanne Jørgensen - Nonfood Chef

2021 - Referencer

Føtex Nørregade Vejle

"JaTakPortalen er super hurtig og brugervenlig helt ned på lavt niveau - uanset hvor længe og hvor meget man har haft med SoMe at gøre."

Camilla Søgaard - Driftsleder

2021 - Referencer

Havndal slagterforretning

"Efter vi har fået JaTakPortalen koblet på vores Facebook har vi ikke haft en eneste fejl i vores JaTak tilbud. Det er nemt at bruge for både os og kunderne."

Thomas - Indehaver

2021 - Referencer

MENY Tårnbyvej

"JaTakPortalen er et skønt redskab, hvis man vil have endnu mere ud af sine JaTak Tilbud. App'en har givet os mere tid samt struktur i vores arbejde med JaTak tilbud. Ved hjælp fra App'en oplever vores kunder en hurtigere svarrate på deres bestilling, hvilket har gjort der meget nemmere for os."

Mark - Butikschef

2021 - Referencer

Løvbjerg Overlund

"JaTakPortalen er nem og har gjort vi lægger mere op."

Karsten Poulsen - Købmand

2021 - Referencer

Spar Nykøbing F

"JaTakPortalen gør det meget nemmere at lave ja tak tilbud på Facebook, da den gør alt arbejdet."

Tommy Pedersen - Købmand

2021 - Referencer

Spar Valsgård

"JaTakPortalen har en fin App, der er let at arbejde med"

Lars Jensen

2021 - Referencer

Æ'Køkken

"Æ’Køkken har fået en flyvende start med Piranyas Marketingservice! Det går jo FANTATISK - Det vælter ind med ordre og likes, og vi kæmper med at følge med alle de dejlige ordre der ligger."

Jesper Thomsen – Uddeler i Gråsten

2021 - Referencer

Lad os sammen finde ud af,
hvilken løsninger der passer til dig

Udfyld formularen, så vender vi tilbage til dig snarest angående en uforpligtende snak, over en kop kaffe.