Løsninger

SuperBrugsen fremmer salget af slagter-, delikatesse- og bagervarer
SuperBrugsen har 3 meget populære bager-, slagter- og delikatesseafdelinger, integreret som en del af butikkerne. Så populære, at der nogle gange stod folk i kø i over 20 min., for at blive ekspederet. Samtidig skulle personalet håndtere mange telefonbestillinger. Derfor ønskede flere butikker hos SuperBrugsen et online bestillingssystem, som kunne håndtere forskellige sammensætninger af morgentilbud, byg-selv-buffeter m.m. og samtidig selv beregne, hvornår bestillingen kan være klar til afhentning.
Udover online bestillingssystem har flere butikker hos SuperBrugsen også infoskærme fra Piranya samt gør brug af vores ”JA TAK” tilbudsstyring.

SuperBrugsen Hørning
"Det er rigtig nemt at håndtere, da alle oplysninger om bestillingen kommer ud på en bon"
Jens Groftehauge – Uddeler i Hørning
SuperBrugsen Gråsten
"Det er meget nemt at håndtere og der er en god support"
Jesper Thomsen – Uddeler i Gråsten
SuperBrugsen Hvalsø
"En nem og enkel måde for vores personale, at modtage ordre på”
Claus Brammer – Uddeler i Hvalsø
SuperBrugsen Mariager
"Piranya infoskærme er et super brugervenligt system, som er nemt at anvende."
Rune Østergaard - Slagtermester i SuperBrugsen Mariager.
Løsninger
Online bestillingssystem med skræddersyet design
SuperBrugsernes webdesign er baseret på Coop’s egen profil, men udført og opbygget af Piranya’s grafikere. Så uanset hvilken butik du handler i, så bliver du altid mødt af det samme design. Dog med forskellige produkter og butikkens egen specialiteter.
Derudover er designet på hjemmesiderne også brugervenligt, så det er super nemt for kunderne at bestille hjemme fra sofaen og samtidig betale på forhånd.
Piranyas digitale løsninger bliver brugt hos SuperBrugsen i hele landet
Se SuperBrugsens onlinebestillings sider:
SKAL VI HJÆLPE DIN FORRETNING MED AT VOKSE?
Indtast tlf. Nr. så kontakter vi dig angående en uforpligtende snak, over en kop kaffe.
Du er også velkommen til at ringe til os på telefonnummer 98 17 55 00.