SuperBrugsen

top image

SuperBrugsen fremmer salget af slagter-, delikatesse- og bagervarer

 

SuperBrugsen har 3 meget populære bager-, slagter- og delikatesseafdelinger, integreret som en del af butikkerne. Så populære, at der nogle gange stod folk i kø i over 20 min., for at blive ekspederet. Samtidig skulle personalet håndtere mange telefonbestillinger. Derfor ønskede flere butikker hos SuperBrugsen et online bestillingssystem, som kunne håndtere forskellige sammensætninger af morgentilbud, byg-selv-buffeter m.m. og samtidig selv beregne, hvornår bestillingen kan være klar til afhentning.

 

Udover online bestillingssystem har flere butikker hos SuperBrugsen også infoskærme fra Piranya samt gør brug af vores ”JA TAK” tilbudsstyring.

Billede

Løsninger

Online bestillingssystem med skræddersyet design

SuperBrugsernes webdesign er baseret på Coop’s egen profil, men udført og opbygget af Piranya’s grafikere. Så uanset hvilken butik du handler i, så bliver du altid mødt af det samme design. Dog med forskellige produkter og butikkens egen specialiteter.

 

Derudover er designet på hjemmesiderne også brugervenligt, så det er super nemt for kunderne at bestille hjemme fra sofaen og samtidig betale på forhånd.

Piranyas digitale løsninger bliver brugt hos SuperBrugsen i hele landet

 

Se SuperBrugsens onlinebestillings sider:

SKAL VI HJÆLPE DIN FORRETNING MED AT VOKSE?

Indtast tlf. Nr. så kontakter vi dig angående en uforpligtende snak, over en kop kaffe.

Du er også velkommen til at ringe til os på telefonnummer 98 17 55 00.