top image

CASE

East End

Eastend.nu

Business Platform fra Piranya samler hele den digital forretning i en løsning

 

Vores kunde Diskotek East-End i Holstebro havde et ønske om, at få en ny website, hvor de både kunne promovere deres events, vise flotte billeder fra festerne og få muligheden for onlinge bord booking til deres kunder. I samarbejde med Piranya fandt East-End frem til, at de skulle have Piranya Business Platform. Ved at bruge Piranya Business Platform kunne East-End få sammensat de forskellige elementer de ønskede sig, så det hele stadig var samlet et enkelt sted og samtidig så brugervenligt som muligt. Det er let og enkelt at opsætte nye ting via Piranya Business Platformen, da funktionerne er integreret med hinanden. Ved at East-End benytter sig af Piranya Business Platform, letter de dagligdagens administrative systemer og samtidigt giver deres kunder forskellige digitale services.

 

 

 

Løsningen, der blev implementeret til Eastend.nu, er bestående af flere komponenter af Piranya Business Platform:

 

  • Responsive website
  • SMS
  • Social Media
  • Bord book
  • Billetsalg
  • E-commerce
  • Infoscreen
  • OnlinePOS integration

 

Responsive website:

Webdesignet blev designet og udformet i samarbejde med East-End.

 

 

Billetsalg:

Alle events hentes automatisk fra Facebook og derefter er det muligt, at tilføje billetsalg på disse events med få klik i backend.

Billetterne sendes ud til kunderne i PDF format. Når de skal indløses i entreen, scannes de blot med en smartphone, hvor løsningen registrerer, at billetten er indløst.

Med denne løsning spares der gebyrer til online billetservice og alle brugere gemmes i kundedatabasen. Derved kan data analyseres og anvendes til senere brug.

 

Sociale Media:

Ved at få integreret websitet til de sociale medier, kan East-End automatisk få deres events og billeder vist som en integreret del af websitet helt automatisk. Det eneste East-End skal gøre er, at oprette begivenhederne og oprette gallerier på deres Facebook site. På denne måde synkroniseres brugerdata, billeder og events fra de sociale medier.  

 

 

Bord booking:

Ved online booking vises en bordplan over de ledige borde på den valgte dato. Hertil kan der tilkøbes billetter til events samtidig med man booker et bord.

Derefter er der mulighed for, at tilkøbe ekstra produkter, som pakkes og står klar ved dit bord ved ankomsten.

 

For at kunne administere bookingerne medfølger en manager app, hvor der er et komplet overblik over de bookede borde og antal solgte billetter til events.

 

 

 

E-commerce:

For East-End gav det kun mening at have online betaling på bordbooking. Derfor blev E-commerce modulet også koblet til deres platform. Her er der også mulighed for, at anvende det til salg af merchandise.

 

 

Infoscreen:

East-End ønskede også, at benytte sig af infoscreen løsningen fra Piranya. Ved at gøre dette får de budskaber ud til kunderne på en flot og simpel måde og det er let at opsætte, da der har været rigtig meget fokus på brugerinnovation ved opsætningen af Piranya Business Platform. Ved at East-End benytter sig af dette, er det nu muligt, at bruge data, der allerede er i platformen og administrere alt i samme backend.

 

 

 

 

OnlinePOS integration:

Piranya Platform har naturligvis også mulighed for, at integrere med onlinePOS. På denne måde har East-End mulighed for, at få data udveklset mellem deres POS, social medie, website og informationsskærme.

 

Derudover har OnlinePos Integration også bl.a. disse løsninger:

 

  • Se dine bordreservationer direkte på dit kasseapparat i realtime
  • Se billetsalget til events direkte på dit kasseapparat i realtime
  • Giver dine kunder mulighed for at "tanke" deres onlinePOS kort via din hjemmeside med online betaling
  • Giver dine kunder mulighed for at se deres tidligere køb via din hjemmeside 

 

 

SMS:

Der udsendes sms til manageren hver gang der er booket et bord. Derudover får kunden også en sms inden bordreservationen starter som en ekstra service.

Endvidere er det muligt, at sende billetter og andet markedsføring ud som sms for at fastholde kunderne.

 

Responsiv website

Udviklet efter mobile first. Giver nem mulighed for at booke bord, samt vælge sine tilkøb.

Social Media

Giver mulighed for, at integrere med virksomhedens sociale medier og hente billeder, events og andet materiale ind på deres website, så de forskellige platforme kommunikere.

Statistikker og kampagner

East-End kan nu få indsamlet alt data et sted, hvilket gør det lettere at analysere og lave målrettede kampagner og markedsføring.

Billede
Billede

Antal solgte billetter

ca. 12.099 stk.

Billede

Bord booking

Øget stigning i bord booking

Billede

Antal info-skærme

26 stk.

Vil du høre mere om løsninger som denne?

Kontakt følgende erhvervskonsulent

Alex Sleiborg

Alex Sleiborg

Tlf: 24 21 39 38